خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

بازی آنلاین

سلام دوباره

امروز برای شما چند تا بازی آن لاین البته از نوع سالم و فکری و در عین حال سرگرم کننده آورده ام !

امیدوارم لذت ببرید.

برای شروع اینجا را کلیک کنید

چهره واقعی شخصیت خودتون را بشناسید

با سلام به همه دوستان

برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید از آقای ایول خواستم که آدرس مطلبشو در مورد تست شخصیت بده

آنقدر مارو معطل کرد که خودم رفتم سراغش و براتون آوردم اینا هم از قول ایشونه:

و تنها توضیحی که لازمه بدم اینه که اگه خواستین،‌میتونین فایل مربوط به تست رو دانلود کنین (که دو فایل متنی‌رو در قالب یک فایل فشرده است که خودش قابلیت باز کردن خودش رو هم داره)

بعد از پرکردن جوابها در همون جدول پاسخنامه فایلتون رو برام بفرستین تا جوابشو بهتون بدم

برای دانلود مطلب روی این قسمت کلیک کنین

نظرخواهی از دوستان

سلام دوستان عزیز من در kp

می خواهیم کمی راجع به مبانی کار گروهی و جمع ها و فواید آن با هم سخن بگوییم.

راجع به نقش ما در این هستی

وظیفه ما در این برهه حساس زمانی

چشم انداز آینده روشن

و...

دوستان لطفا کلاه زردی و سبز نظر بدین

 لطفا نظراتتون صادقانه و شفاف ارائه بدین

سلام دوستان

جهت دیدن عکس های بیشتر به قسمت عکسها و مطالبی راجع به امام رضا علیه السلام مراجعه کنید.

السلام علیک یا شمس الضحی

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)
جانم بفدایت یا شمس الشموس!
من هرچه دارم از لطف و مهربانی توست هرچند عمل های ناشایستم سخنم را تصدیق نمی کند ؛شما آنقدر کریم و بزرگواری که مرا با مهربانی به سوی خود وبه راه حق دعوت می کنی.
من سزاوار نیستم اما تو بزرگواری
تو را از جان دوست دارم و آرزویم معیت تو و فرزند رشیدت منتظر آل محمد عج الله تعالی فرجه الشریف است.