خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

سایت های آموزشی به زبان فارسی و انگلیسی

در حال حاضر ۲۶پایگاه فعال اینترنتی در زمینه کامپیوتر به دو زبان فارسی و انگلیسی فعالیت می کند

یکی از این پایگاهها پرشین لرن است که در آن اقدام به آموزش انواع زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی تحت وب و نیز آموزش برنامه های گرافیکی ارایه شده است. نشانی اینترنتی این سایت WWW.PERSIANLEARN.COM است.

WWW.ETVTO.IR
نیز آدرس اینترنتی سایت استاد انلاین است که در این سایت نیز اقدام آموزش انواع زبان های برنامه نویسی تحت وب و نیز آموزش برنامه های گرافیکی کرده است.

برنامه نویس از دیگر سایت ها در زمینه کامپیوتر است که در آن مقالات دات نت و اینترنت و دلفی و بانک های اطلاعاتی و سی شارپ و سوال و جواب در بخش انجمن ها وجود دارد. آدرس اینترنتی این سایت WWW.BARNAMENEVIS.ORG است.

یکی دیگر از پایگاههای فعال آموزش SQLاست که در این سایت آموزش SQLو کامپیوننت های رایگان و پروژه هایی درج شده است. آدرس اینترنتی این سایت WWW.MAHDAVY.COM است.

 IDEVCENTER و W3SCHOOLS نام دو پایگاه فعال انگلسی زبان در زمینه کامپیوتر است که در این سایت ها مقالاتی در زمینه آموزش HTMLو XML ارایه شده است. پایگاه اینترنتی این دو سایت به ترتیب WWW.IDVECENTER.COM و WWW.W3SCHOOL.COM است.

همچنین DELPHI RAYANIR نام سایت دیگری در این زمینه است که اطلاعات کامپیوتری در آن درج شده است. نشانی اینترنتی این سایت HTTP://DELPHI.RAYANIR.COM است.

IRAN_JAVASCRIPT از دیگر پایگاههای فعال در زمینه کامپیوتر است که در زمینه آموزش _JAVASCRIPT و مقالاتی درباره ان ارایه شده است. پایگاه اینترنتی این سایت WWW.IRAN_JAVASCRIPT.COM است.

آموزش ASP و خبرهای ان و مثال های برنامه نویسی از سایت دیگر در زمینه کامپیوتر است که ادرس اینترنتی آن WWW.IRANASP.NET است.

IRAN PHP سایت دیگری در زمینه کامپیوتر است که در آن آموزش پی اچ پی و مقالات و مثال ها و پاسخ سوالات و اخبار درباره آن ارایه شده است. پایگاه اینترنتی این سایت WWW.IRANPHP.NET است.

آموزش ASP و NET و برنامه های وابسته به آن به همراه خبرها و مثال های برنامه نویسی در سایت WWW.ASP.NET آمده است.

WWW.SCOOLNET.IR نام سایت اموزش FRONTPAGE XP است.

آموزش HTML نیز نام سایت دیگری در زمینه کامپیوتر به نشانی الکترونیکی WWW.HTMLSCOOLNET.IR است.

قالب های فارسی راه اندازی چهارچوبه وبلاگ، و دیگر امکانات وبلاگی در سایت WWW.PBS.BLOGSPOT.COM درج شده است.

همچنین آموزش آنلاین که درباره برنامه ها و مقالات نوشته های آموزشی در زمینه HTMLاز دیگر سایت ها در این زمینه است. پایگاه اینترنتی این سایت WWW.KHATERAT.COM است.

_JAVASCRIPT سایت انگلیسی در زمینه کدهای جاوااسکریپت و آموزش در این زمینه و نمونه کارها و افکت های آن است. آدرس این سایت WWW._JAVASCRIPT.INTERENET.COM است.

همچنین برای آموزش طراحی سایت جمع آوری نیازهای آموزشی و نرم افزاری یک طراح سایت را می توان به ادرس اینترنتی WWW.OLOUMRAYANEH.COM مراجعه کرد.

WWW.SARGARDOON.NET نام سایتی در زمینه کامپیوتر است که در آن اطلاعاتی در زمینه کامپیوتر، وبلاگ، موبیل تایپ، اخبار و برنامه نویسی وب ارایه شده است.

بلغان تولز سایتی در زمینه طراحی وبلاگ و نیز اموزش هایی از موبل تایپ و ام تی به ادرس الکترونیکی WWW.TOOLS.BOLGHAN.COM است.

CF ARIATALA سایت ماکرومدیا کلدفیوژن ایران به آدرس اینترنتی WWW.CF.ARIATALA.COM است.

آن لاین مجید سایتی برای گرافیست ها به همراه اموزش طراحی صفحات وب و برنامه های گرافیکی است. آدرس اینترنتی آن WWW.MAJIDONLINE.COM است.

WWW.IRANSWF.NET ادرس سایتی در زمینه کامپیوتر است که در آن اخبار و مقالات درباره ،FLAنرم افزارهای مرتبط با آنها وجود دارد.

اخبار و آموزش هایی در زمینه انیمیشن و نمونه انیمیشن های ایرانی درسایت WWW.IRANANIMATION.COM است.

همه چیز درباره فتوشاپ و دوربین دیجیتالی نیز در سایت های WWW.DIOITALCAMERA.AKKASSE.COM و WWW.PHOTOSHOP.BASRI.WS است.

آموزش رجیستری ویندوز نیز در سایت WWW.MYDOWNLOAD.BLOGSKY.COM می توان مشاهده کرد.

WWW.TECHNOTUX.COM نام سایت دیگری در زمینه کامپیوتر است. وب سایتی حاوی اخبارو مقالات مرتبط با سیستم عامل لینوکس با شعار همگانی کردن ان است.

همچنین علاقه مندان به کامپیوتر دارای وبلاگ هایی از جمله پویش، هوش مصنوعی،اموزش فتوشاپ، اموزش اینترنت، اموزش ویندوز و کامپیوتر و نرم افزارهای کامپیوتری نیز هستند.
نظرات 1 + ارسال نظر
sadegh جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 http://en-pe.blogfa.com

سالم
وبلاگ جذاب و همراه با مطالب خوبی داری.

اگر دوست داری وبلاگم رو لینک کن. وبلاگم آموزش زبانه....

en-pe.blogfa.com

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد