خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

اگر به دنبال گمشده ای در درون خود می گردید

1
واحد آموزش کتاب پردازان

تقدیم می نماید:

2

سخنی با شما...

* در دنیای زنده‌ها هم می‌توان زندگی کرد و هم فقط زنده ماند، اما اگر زندگی کردن را انتخاب کردی، برای چگونه زندگی کردن راه‌های بسیاری وجود دارد.
* در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر ثانیه تغییر می‌کند و کسانی که هر لحظه با این تغییرات مواجه می‌شوند، انسان‌ها هستند؛ موجوداتی مختار، انتخاب‌گر و در عین حال مسوول و مکلف. موجوداتی که خداوند آن‌ها را اشرف مخلوقات خطاب کرد و جان آنان را با سرمایه‌های قیمتی و شگرف زینت داد.

3


* حال سوال این است که این انسان ارزشمند و انتخاب‌گر در این دنیای پر از رنگ، پر از هیاهو و پر از تغییر برای این‌که بتواند خوب و موفق زندگی کند و در جایگاه خود مسلط و جاری بماند چه طرحی دارد؟ چگونه باید حرکت کند و چگونه باید راه برود؟


ادامه مطلب ...

کاربرد پژوهشگر اینترتی گوگل


در روزگار پیش از وجود ابزارهای جستجوگر اینترنتى از قبیل گوگل اگر مى خواستیم در مورد موضوعى تحقیق کنیم باید به کتابخانه مى رفتیم، لابه لاى خطوط ریز کتاب هاى مرجع مى گشتیم، به میکروفیلم ها در مقابل نور نگاه مى کردیم، به نظریات تعداد اندکی متخصص و ادعا هاى غیر مستند این و آن گوش مى کردیم، به حدس و گمان متوسل مى شدیم، و بالاخره نادانى مان را مى پذیرفتیم.

ادامه مطلب ...

رابطه دایره واشتباهی بودن احمدی نژاد

دوستان سلام

محمود احمدی نژاد


این مطالب عینا از وبلاگ پسر کوچکتر جناب دکتر احمدی نژاد نقل می شود: (لطفا نظر خود را نیز درج کنید تا برای ایشان ارسال شود)

-احمدی نژاد در سال 1392: من نه استاندار بودم نه شهردار بودم و نه رئیس جمهور بودم من هیچ کدام از این ها نبودم من فقط اشتباهی بودم!?>

فکر می کنم پس ازپایان سریال مرد هزار چهره اولین پیامک طنزی که برام اومد همین بالایی بود،ازاین دست پیامک ها کم به دست من نمی رسد و من هم مثل بقیه می خندم و برای دوستام می فرستم و...،اما نمی دونم این آخری چرا یه جورایی من رو به فکر واداشت،...من اشتباهی بودم.
..
ادامه مطلب ...

بررسی شیئ Session

از شئ Session برای ذخیره و تغییر تنظیمات مربوط به یک جلسه کاری کاربر استفاده می شود. متغیرهای ذخیره شده در شئ فوق صرفا اطلاعات مربوط به یک کاربر را ذخیره کرده و در تمامی صفحات مربوطه به یک برنامه قابل دستیابی هستند.
زمانیکه با یک برنامه کار می کنید، آن را فعال کرده ( Open ) و پس از بهره برداری از پتانسیل های آن در صورت لزوم تغییرات لازم را انجام و در نهایت برنامه را غیرفعال ( Close ) می کنید.
ادامه مطلب ...

آشنایی با اشیاء در ASP

منبع : http://w3schools-asp.blogspot.com

ASP شـــــامل تعدادى از اشیاء تعبیه شده در خود است کـــــــه باعث افزایش قدرت اسکریپتها میشود. در ASP 3.0 مجموعا دوازده شیئ وجود دارد که مــا در این درس مختصرا به معرفی هر یک از این اشیاء میپردازیم. در درسهــــــای آتی اشیائی را که بیشتر کاربرد دارند مفصلا توضیح خواهیم داد.
ادامه مطلب ...