خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

دلم میخواست با خدایم اینگونه گفتگو کنم:


خدای من
دیگر نمی خواهم آرام وساکت بنشینم!
و این همه گمراهی و بی خردی را به نظاره بنشینم!

من از امروز
فریاد می کشم

آشوب به پا می کنم
و در تمامی و سراسر این مملکت شورشی به پا میکنم.

که تمامی سرزمین قلبم از آن توست!

من به زودی قیام خواهم کرد
و علیه همه بغض ها کینه ها فقر ها و حسد ها و تعفن های درونم به خونخواهی بر خواهم خواست.

و آنگاه

تورا
ای پروردگار من

دعوت خواهم کرد...

تا دوباره بیایی و بر اریکه هدایت نفسم تکیه زنی
که تنها پادشاهی و سلطنت زیبنده توست!
ومن
تنها تورا میپرستم
و تنها از تو یای می جویم!
   
نظرات 1 + ارسال نظر
نازلی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:35 http://darentezarmojeze.blogsky.com

حتی گاهی آشوب هم پاسخگوی مشکل نیست و اوضاع را بدتر خواهد کرد.
تنها صبوری باید کرد
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد