خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

به خانه می آیم

به خانه می آیم
خسته تر از دیروز
و بر آستانه درگاه
با قامتی
لرزانتر از بیدی دوباره
می ایستم
و

و در منظره‌ی پر ملال
سه گلخند عطر اگین
پژمرده می شوند و شش آسمان بی آفتاب
دستان خالی ام را
پر آبله می کنند
اینجا کجاست به جستجوی آب
سراب را
سراسیمه دویدم

اینجا کجاست اینجاکه جز شاخه شکسته آذر خش
در چشمان شما
نه نمی
و نه نوری
پیداست


شاعر:((شروینه))

 .............................................این قسمت پاسخ جناب شروینه به اولین نظر در مورد شعرشان است که همینجا در ادامه مطلب می آورم.ضمن تشکر از ایشان منتظر مطالب جدیدتری از این شاعر جوان هستیم:

((دیدم. نظرشان جالب بود
ولی اینقدر که ایشان تعریف کرده اند
شعرهای من تعریفی نیستند!
چون برای دل خودم شعر می گم.
و به جای اینکه اونها را به زبان عامیانه بگم
با شعر می نویسم))

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:54

به نظر من خیلی جالب و در این حال رویایی است و این از یک قلب زلال نشعت گرفته شده به نظرم اگر ادامه بدهید می توانید در این زمینه موفق باشد اینجانب هم برای شما آرزوی موفقیت میکنم
لطفاً اگر از این نوع شعر دارید باز هم در این سایت قرار دهید تا حداقل اینجانب استفاده کنم

با سلام
دوست عزیز از اظهار نظر شما ممنونم
حتما از شاعر جوان می خواهم تا اشعار بیشتری در اختیار ما قرار دهد.

سعید یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:44

شعر جالبی بود مخصوصا برای من که از سر کار میام و خسته با شعر شما حال کردم خیلی خوب بود دوست دارم با شما اشنا بشم و شعرهایتان را بخوانم در هر حال موفق باشید شروینه خانم

سلام
من این شعر را با اجازه از شاعرش ( شروینه ) درج کردم
نظرات شما را به ایشان منتقل خواهم کرد.
ممنون از اظهار لطفتان
آفتابگردان

آقا محسن یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:00

شعری بس با معنی و با اندیشه های آرمان گرایانه که با استفاده از ذهنی خلاق و واقع گرا توانسته دنیای پر تب تاب پیرامون خود را برای اطرافیان به وضوح به نمایش در بیاورد.برای این شاعره جوان و خوش آتیه آرزوی بهروزی و سعادت میکنم.

ممنون از اظهار لطفتون
بزودی نظر خود شاعر آن را هم درج می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد