خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

تکنیک جایگزینی در مثبت اندیشی

سلامی دوباره
خواستم چند عبارت و جمله منفی که بین ما مرسومه بگم تا با کمک هم جملات پیشنهادی جایگزین براش تعریف کنیم:
  1. خیلی خسته ام
  2. زخم زبون میزنی
  3. هرچی سنگه پای لنگه
  4. فهمیدی چی گفتم!
  5. الو سلام ببخشید مزاحمتون شدم(تو مکالمات تلفنی مرسومه)
  6. خطاب به بچه کوچک:(خیلی کارت زشت بود ..دیگه دوست ندارم!)
  7. همه درها بروم بسته شده
  8. دیگه آخر خط رسیده ام
  9. من آدم بدشانسی هستم
  10. اگه دیگران و محیط جامعه بزارن ...من موفق می شم.
  11. و ...
  1. بجای اینکه بگیم: خیلی خسته ام ....بهتره بگیم: نیاز به استراحت دارم.
  2. بجای اینکه بگیم: زخم زبون میزنی...بهتره بگیم: بعضی حرفات کمی آزار دهنده است.
  3. بجای اینکه بگیم: هرچی سنگه پای لنگه... بهتره بگیم: موانع باعث رشد و ورزیدگی من میشه.
  4. ...
نظرات 1 + ارسال نظر
احسان د جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:34

سلام!
خوبین؟

ممنون
واقعا قشنگ بود.
یکی دو تا از جمله هاش خیلی به دردم خورد.
موفق باشید!
در پناه خدا

سلام
ممنون که سرزدید
امیدوارم همیشه مطالب آن مفید واقع شود
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد