خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

ورزش های پشت میز کامپیوتر

غیور



دنیای ماشینی امروز فرصت ها را از افراد گرفته، اما این بدان معنی نیست که چون وقت نداریم، ورزش نکنیم. پشت میزنشینی و مخصوصا کار طولانی با رایانه، از جمله مشاغلی است که این روزها خیلی ها درگیر آن هستند. ازاین رو خواستیم تمرینات ورزشی حین کار طولانی پشت میز و مخصوصا هنگام فعالیت با رایانه را بیان کنیم.

فراموش نکنید برای اجرای این حرکات نه لباس ورزشی لازم است و نه گرم کردن بدن؛ بنابراین در هر جایی می توانید این تمرینات را انجام دهید.

حرکت اول
حرکت اول را مطابق شکل می بینید. در این حرکت، کمر را به حالت قائم در آورید. حال دست ها را از پشت گره کنید. سپس با حرکت فنری هر دو دست سعی کنید کشش متعادلی را در عضلات پشت بازو و ساعد خود پدید کورید. این حرکت را 10 مرتبه و در 3 مرحله متوالی با فواصل یک دقیقه انجام دهید.

حرکت دوم
این حرکت هم مطابق شکل تقریبا شبیه حرکت قبلی است، با این تفاوت که این حرکت را می بایست از بالا اجرا کرد. در این حرکت، عضلات زیر بغل و قسمت پشتی عضله دلتوئید بسیار درگیر می شود که در رفع خستگی دست ها بسیار مفید است. این حرکت نیز می بایست به شکل فنری 10 مرتبه و در 3 ست با فاصله یک دقیقه انجام شود.

حرکت سوم
این حرکت دقیقا برای تقویت عضله زیر بغل است و می بایست با دقت انجام گیرد. برای انجام این حرکت باید بلند شوید و پاها را به عرض شانه باز کنید. حال مطابق شکل، آرنج دست راست را با دست چپ بگیرید و مطابق شکل، حرکت کششی را انجام دهید. یک بار دیگر هم، حرکت را برای دست چپ اجرا کنید.

ورزش های پشت میز کامپیوتر

ادامه حرکات ....
ادامه حرکات ....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد