خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

نامه ای به امام زمان عج

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

گفتم ببینمت مگرم درد اشتیاق                  ساکن شود بدیدم و مشتاق تر شدم

 

آقا و مولا و سرورم

سلام

ای نماینده خدا در زمین و هستی

واقعا از تصور اینکه ما وجود سراسر برکت و رحمت شما را در عصر خود داریم و دلمان از غصه و غم و اندوه آکنده می‌شود ، احساس شرم می کنم.

 

تو یک گوشه چشمت غم عالم ببرد................ شرم دارم ...که تو باشی و مرا غم ببرد

 

به خودم می گویم : "شرم کن"! تو واقعا از خودت ، از هستی و امام بزرگوارت شرم نمی کنی؟ با خودت چه کرده ای که که نسیان و فراموشی وجود تو را فرا گرفته است ؟! اینکه در زیر نور آفتاب باشی و فراموش کنی که روشنی بخش روزهای تو اوست .. خجالت دارد.

ای امام و مقتدای من! اجازه بدهید بگویم "ولی نعمت من" من اسیرم و از" اسیر"  نبایستی انتظار یاری داشت!

 

خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود   

                                                گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود

 

من اسیر هواهایم که دست و پای مرا بسته اند. من اسیر دنیایم که که چشمان مرا پر کرده است. من اسیر مردم ام که شان  و منزلت خود را از آنها خواسته ام. و از هم مهمتر اسیر شیطان ام که دام های وسوسه خود را در هر سو برایم گسترانیده است. شما خود قضاوت کنید چنین بیچاره درمانده ای یارای همراهی شما را دارد؟!

می دانم که نامه ام را قبل از نوشتن خوانده اید چون شما در قلب من حضور دارید:

 

هم غصه ناشنیده دانی                         هم نامه نا نوشته خوانی...

 

شما در تنها ترین لحظات و مخفی ترین مکان های گناه و غفلت من حضور دارید و فقط درک همین نکته بس است، برای کسی از ما که از یادآوری اش، کالبد جان خودش را از شدت شرم تهی  گرداند.

 

امان از لحظه غفلت که شاهدم باشی...


من بارها حضور شما را احساس کرده ام ؛ بهتر است بگویم بارها خود شما پرده های غفلت مرا کنار زده و برمن جلوه کرده اید؛ و من در آن لحظات شعف انگیز خود را در اوج قله های معرفت حس نموده ام. اما چه سود که غرورها و اسارت‌هایم مرا دوباره به پرتگاه غفلت باز گردانده اند.

وجود و حضور شما را همه عالم گواهی می دهند، چون ضرورت بودنتان با حکمت خداوند متعال هماهنگی دارد. اصلا همه آیات الهی با وجود شما برای ما معنی می شوند!

اگر ضرورت نبوت نبود شما هم ضرورتی نداشتید، و اگر شما نباشید زمین خالی از"حجت" می‌شود؛ و هستید چون هستی هست. این هستی با همه وسعتش به انسان ختم می شود و برای ترکیب بی نهایت انسان کوچک و تنگ است. شما هستید و ضرورت دارید چون انسان هست و ادامه دارد و فقط برای این 70سال آفریده نشده است! همانگونه که وجود پیامبر ضرورت داشت وجود امام در هستی و این عالم ضروری است. و من خیری بالاتر از نعمت ولایت و سرپرستی‌تان سراغ ندارم:


بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین


 

یا بقیه الله

یا صاحب العصر و الزمان یا مولانا یا اباصالح المهدی (عج) ادرکنی

ای واسطه فیض الهی ای واسطه رحمت  و مغفرت حق ، همه هستی تسبیح حق گویان وجود و ضرورت تو را به من نشان می دهند. من به وجود و حضورت "ایمان" دارم.

 

ای غائب از نظر به خدا می سپارمت..

 

حضور ترا با ذره دره وجودم احساس می کنم ؛و تمام سلول های بدنم حتی سلول های چشمانم هم حضور ترا گواهی می دهند. اما چگونه است که از نظرها پنهانی ؟!

کوچک‌تر که بودم پدرم می گفت: ((امام زمان عج را همه می بینند؛اما ایشان را به جا نمی‌آورند.)) خیلی لطیف بود این حرف پدر ! خواهر بزرگم می گفت : (از صبح تا شام حداقل یک بار امام از مقابل تو گذر می کند ، مراقب باش به همه سلام کنی،شاید یکی از آنها امام تو باشد.))

 

گلی گم کرده ام شاید تو باشی...

 

حالا دلم خیلی گرفته می شود. وقتی می اندیشم که در کودکی به شوق دیدنت وسلام کردنت به همه سلام می کرده ایم. ولی اکنون که بزرگ شده ایم با غرورها و قضاوت ها و فرارها حتی همسایه خود را سلام نکرده و نمی بینیم. چه برسر ما آمده است؟چه دوره و زمانه ای داریم!


به کجا چنین شتابان...؟!

 

امان از این زمانه. اماما شکایت خود را نزد تو می آوریم. ما به قهقرا می رویم؛ حقوق همسایه که از حقوق برادر گاهی بالاتر می رود ،تا حدی که اصحاب رسول الله صلی الله علیه اله و صلم می‌اندیشیدند که ممکن است برای همسایه حق  ارث هم قائل شوند، حالا در حد یک قانون حقوقی ساده که تکلیف مشاعات و ضوابط آپارتمان نشینی را خیلی خشک و بی روح مشخص کرده است و همان هم رعایت نمی شود.

به خودم که نظر می کنم می بینم شدم مثل بقیه؛ مثل آنهایی که باور تو را  فراموش کرده اند، حتی مثل آنهایی که تو را باور ندارند. پناه می برم به خدا و می ترسم از روزی که شوَم مثل آنها که با تو دشمنی می کنند...

شرمنده ام و این شرمندگی تاب و توان از من ربوده است. فکرش را که می کنم می بینم که من فقط نام "شیعه" را یدک کشیده واز پرچم امام زمانم برای خودم لباس افتخار و پوششی برای دروغ و تزویرهایم ساخته ام . در حالی که باعث درد و اندوه شمایم. اعمال و افکار و روابطم شما را آزار می دهد. و من یادم هست که از قول امام صادق علیه السلام روایت شده است که:


زینت ما باشید نه اینکه...

 

کاش خودم را به شما نبسته بودم ، تا حداقل بدی ها و زشتی هایم را به پای شما ننویسند و باعث گمراهی و قضاوت‌های نادرست مردم در مورد شما نمی بودم.

کاش می توانستم خودم را شایسته پیروی و شیعه واقعی بودن شما کنم. اما شما خود خوب می دانید که نه تنها من بلکه بزرگترین انسانها هم از اصلاح نفس خویش بدون یاری شما وعنایت حق عاجزند. می دانم که اضطرار شرط وصال است.

ومن که همه راهها ،دستورالعملها و نسخه پیچی های غیر تو را آزموده ام مانند حیوان بارکش در گل مانده ای در ورطه نابودی ام. عضلاتم سست و از شدت فشار کمرم خم شده است . دیگر توان ادامه این وضعیت را ندارم. در حضور شما و در پیشگاه الهی اظهار عجز و اضطرار می کنم.

 

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

 

اماما دستم را بگیر و مرا برای یاری‌ات تربیت فرما بندهای اسارتهای مرا بگسل و مرا از زندان نفس و دنیا و دام های شیطان نجات بخش.امام من ما منتظر گشایش و فرج تو هستیم. و می‌دانیم که ان شاءالله فرج  شما نزدیک است.

 

نگار آمدنی است        غمگسار آمدنی است..

 

به خود می گویم :

 

اندکی صبر سحر نزدیک است..

 

باز می گویم :

 

شاید این جمعه بیاید شاید..


 

الهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر و الجعلنا من خیر انصاره و اعوانه...

 

نظرات 41 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 http://ravanshenasy1388.blogfa.com

یا صاحب الزمان

[ بدون نام ] شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:30

مجتبی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:30

انشاا... خدا خیر دنیا وعاقبت را به شما دوست عزیز عنایت فرماید که پس از مدتها با این متن آسمانی توانستم چند قطره اشک در فراق مولایمان از چشمانم جاری شود.
التماس دعا

تشکر
الحمدلله
التماس دعا

فاطمه شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:26

سلام .با دلتنگی عنوان نامه ای برای آقا امام زمان را سرچ کردم و متن شما رو مشاهده کردم .قدر دل و روح پاکتون رو بدونید که عنایت شده به شما برای اقا بنویسید ........التماس دعا ....کاش به بدیهامون نگاه نکنند و بیایند ..............

ممنون از اظهار لطفتون
امیدوارم این طور بشه که شما فرمودید

علیرضا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:23

بسیار عالی بود ممنونم

تشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:57

سلام برادر

برا امتحانم باید یه جمله در مورد آقا مینوشتم سرچ کردم جمله اول نوشته شمارو برا امتحانم حفظ کردم.خدا خیر بده بهت.منه گناهکار روهمدعا کن.خوشبحال شما.منه بیچاره منه بدبخت روزی همه چیز داشتم ولی...

سلام
التماس دعا
ممنون از اظهار لطفتون

mirkazm دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:14

عالی بود عالی

تشکر
شما لطف دارید

طلبه نو پا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:23 http://talabe12.persianblog.ir

عالیییییییییییییییییه

بی نام چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06

نامه ای به امام زمان
یا صاحب الزمان وقتی شما رو تو خواب دیدم گفتین شما ادما وقتی گرفتارین ما رو صدا میکنین و وقتی در بیداری به شما نامه نوشتم در عرض یک ماه حاجتمو دادین یا صاحب الزمان این بار هم برای حاجت امدم لطفا به احترام امام حسین مشکلات برادرمو حل کنید .من میدونم لیاقت اینو ندارم که از یاوران شما باشم فقط کمکم کنید کاری نکنم دل شمارو بشکنم.کاش میشد از یاورانتون باشم.

سلام
ما رو هم دعا کنید.
امیدوارم حاجت روا شوید.
یا علی

علی رضا عابدی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:41 http://giuu

خیلی خوب بود

ممنونم

اهو سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:15 http://www,iho.ir

سلام به شما خیلی ممنونم خیلی زیبا بود

نگین جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:31

ممنون از وبلاگ عالیتون اجر شما انسان های خوب پیش خداست من یه مطلب کوچک لازم داشتم که بابر گرفته از این متن زیبای شما نوشتم

محمدرضا جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:50

عالی بود

تشکر

فخاه چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:20

خوشگل دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:44

امام زمان جونم خیلی دوستت دارم

مهدیه چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:04

به قول شاعر:خدابه این دلیل امام زمان روازمون پنهان کرده که به من وشمااعتمادنداره.........:-)

امید داریم که روزی شایستگی حضورشان را یابیم.
ان شاءالله

میر بهمن سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:44

سلام: عالی بود. چقدر با اخلاص صحبت کردی .دلم خیلی می خواد ، چنین نامه ای به اقایم بنویسم ، مجبور به تقیه می شوم ، خیلی حرفا با ایشان دارم. که بزنم ،از دوران کودکی ام ، از رنجهای مظلومان ، و.......

ف ق م شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 http://elaerh 23.blogfa.com

فغقاعفغا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:59 http://لبفاغافغع

گناهکار سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:37

بسم اله رب العالمین سلام ای همه ارزو ی عالم سلام ای نور چشم زهرا0 جان نانمان به لب آمد چا نمیایی دلم غرق نیاز است از کرده خود زوز وشب بسیار نالان من شیعه نیستم اگر بودم دل امام را به درد نمیاوردم امام من ای همه ی هستی من به خواب دیدم که ازمن پریشانی و گریان میدانم که میشناسی توبه کردم و میدانم تا نبخشی خدای متعال هم نمیبخشد یا مهدی ادرکنی ادرکنی من به لطف خود راه را بر گشتم وتو خود مدانی که خطا کردم امشب تولد شماست مبارک مبارک مبارک کلش روزی رسد که شب ظهورت همه فردایش را مبارک بگوین به هم ان شا الله دوستت دارم فقط همین این آ خرین حرف تمام عاشقاست مولای من اگر این نامه را خواندید به خوابم بیا و بگو بخشیدهای منتظرتم خدا نگهدارت باشد

امیر شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24

سلام آقا جان
آقای من من یک معلول جسمی حرکتی شدید از چهار اندام هستم یا امام زمان نمیدانم این چه دردی هست که هر روز در بدنم هر روز شدت مییابد و بقیه عضلاتم هم فلج میشود تو رو قسم میدم به شرافت مادرت خانم فاطمه زهرا و تو رو قسم میدم به مظلومیت جدت علی بدن منو رو شفا بده و شفای بدن من رو از خدا بگیر یا امام زمان من پیش همه خجالت میشم نمیتونم به مجالس عزاداری جدت حسین وعزاداری عمویت ابوالفضل العباس و سایر عزاداری ها برم بدن من کلا داره فلج میشه آقای من خواهش میکنم برات توسل میکنم صدای دادخواهی یک مسلمان مظلوم رو جواب بده آقای من دیگه دارم افسرده و پیر میشوم خواهش میکنم خدایا من چی کار کنم دستم از همه جا بریده شده آیا کسی تو این دنیا نیست صدای منو جواب بده یا ابوالفضل العباس تو رو قسم میدم به خون حسین که ناحق ریخته شده شفای بدن من رو در حرم خودت با دست امام زمان بده خواهش میکنم یا امام زمان برام یک برات کربلا بگیر برم به زیارت عمویت ابوالفضل – یا امام زمان بدنم خیلی رنجور و ضعیف میشه تو را به آبروی خانم فاطمه زهرا افتادم به در تو بدن منو رو شفا بده یا امام زمان از تو دو چیز میخوام یا شفای بدنم رو بده و یا اگه امکان شفا نیست از خدا از دو تا راحتی منو رو بگیر یا شفا یا مرگ
یا عزیز زهرا اگر شفا پیدا کنم آرزو دارم و حاضرم جونم را در راه شیعیانت فدا کنم و بزرگترین آرزویم شهادت در راه خداست اگر لیاقت داشته باشم . به امید آن روز یا حسین

خداوند متعال در سوره نمل آیه 62 می‌فرمایند: « أَمَّنْ یُجیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفاءَ الْأَرْضِ أَ إِلهٌ مَعَ اللَّهِ قَلیلاً ما تَذَکَّرُونَ: آیا بت‌هائی که معبود شما هستندبهترند ،یا کسی که دعای مضطر را اجابت می کندوگرفتاری را بر طرف می سازد،وشما را خلفای زمین قرار می دهد،آیا معبودی با خداست؟!کمتر متذکر می شوید.
در آن هنگام که تمام درهاى عالم اسباب به روى انسان بسته مى‏شود و کارد به استخوانش مى‏رسد، و از هر نظر درمانده و مضطر مى‏گردد، تنها کسى که مى‏تواند قفل مشکلات را بگشاید، و بن‌‏بست‌ها را بر طرف سازد، و نور امید در دلها بپاشد، و درهاى رحمت به روى انسانها درمانده بگشاید، تنها ذات پاک او است و نه غیر او.

1 جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 20:24

لرت دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 21:07

amir چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:24

خوب بود بد نبود اما کم بود

سپاس

عباس یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 14:26

:

زهرا چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 20:24

سلام ای آقای مهربانیهاوخوبیهاهرپنج شنبه عصر چشم به راه شماهستیم آقاچشم به راهی خیلی سخته آقاجان تورابه جان مادرت ازاشتباهات مادرگذریدوماراببخشید

yakta سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 14:14

ممنونGood:

خ یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1395 ساعت 17:00

مهران پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1395 ساعت 15:23

محیا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1395 ساعت 16:09

سلام خیلی عالی بودخیلی خوشم اومد

سپاس

Hasan یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1395 ساعت 23:56

السلام علیک یا بقیة الله
متن دلنشینی بود

سپاسگذارم

دنیا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 19:40

بسیار خوب بود

ممنون

Arefeh شنبه 4 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 19:13

منتظرتم مهدی جاان

مینا دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 13:31

ᕦ( ͡͡~͜ʖ ͡° )ᕤᕦ( ͡͡~͜ʖ ͡° )ᕤ

mahan دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 14:19

ki hasi toooooooo

حنا پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 16:48

,بسیار عالی بود ممنونم :

Hasti پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 21:46

فاطمه جمعه 25 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 09:41


ممنون

yassin یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 10:56

عالی

مریم دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 21:12

Mahdi سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 14:02 http://mahdib1386.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد