خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

تعریف مهندسی شبکه مسائل

مهندسی شبکه مسائل، واژه ای جدید و غیر مصطلح است که ممکن است برای خیلی ها نامفهوم باشد. اما در گفتمان سازی های جدید در عرصه مهندسی فکری بسیار موردتوجه می باشد.

واژه مهندس در لغت نامه دهخدا به معنی اندازه گیرنده . (غیاث ). تقدیرکننده . (مهذب الاسماء) محاسب . شماردا... و در اصطلاح محاسبه کردن و نظم بخشی به مجموعه ای از داده ها و اطلاعات فنی در جهت اتخاذ بهترین تصمیم ها و راه حل هاست. شبکه مسائل نیز به نمای شماتیک و شبکه ای از مسائل مرتبط به هم گفته می شود که ارتباط میان عوامل و مسائل مختلف را در یک نگاه سیستمی نشان می دهد.

با این توضیحات مهندسی شبکه مسائل به مجموعه محاسبات، بررسی ها و روش هایی گفته می شود که ارتباط بین عوامل و مسائل مختلف را در یک یا چند سیستم مرتبط باهم تعیین و به صورت شماتیک به نمایش می گذارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرابی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:14

با سلام
از آنجایی که وبلاگتان مدت هاست به رو نشده امیدوارم کامنت مرا بخوانید، در مورد واژه "شبکه مسائل" که به کار بردید من دنبال منابع معتبر می گردم تا بتوان در مقالات آکادمیک استفاده کرد، آیا شما منبعی سراغ دارید؟ خودتان چقدر در مورد این واژه مطالعه داشته اید؟ از کجا آن را وارد ادبیات نوشتاری خود کرده اید؟ اگر امکان دارد از طریق ایمیلی که گذاشته ام کمی راهنمایی بفرمایید.
ممنون
پایدار باشید

سلامبله کمتر به وبلاگم سرمیزنم. چشم ان شاءالله به ایمیل شما مطالبی را خواهم فرستاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد