خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

آیا وهابیت یک فرقه اسلامی است؟

مدتی بود که وهابیت با شعارهای زیبا و سخن راندن از توحید و شبهه افکنی های زیاد سعی داشت تا از خود چهره ای دلفریب و عرفانی نزد جوانان به جای بگذارد. کسانی که به سفر حج مشرف شده اند حتما از تبلیغات آنها باخبر هستند.

تاریخچه شکل گیری این فرقه ضاله برای همه ما روشن است.

فرقه ای که به زحمت قدمتی 200 ساله دارد. فرقه ای که به دست یک جاسوس انگلیسی بناشد. و فرقه ای که در جریان جنگ ها و خونریزی های فراوان توانست حکومت آل سعود را در عربستان، پایه گذاری کند. و هنوز خاطره ویران کردن و بی حرمتی به مقبره های امامان مان در بقیع فراموش نشده است.

بهرجهت تا دو سه سال قبل این فرقه توانسته بود چهره اصلی خودش را در پس نقاب مخفی کند. تا اینکه به مدد بیداری اسلامی، بسیاری از معادلات سیاسی و مذهبی منطقه در حال عوض شدن بود و اینجا بود که ترس از انزوا و ازمحلال باعث انجام بزرگترین خطای استراتژیک وهابیت شد.


فتواهای متعدد و پر از اشکال و متضاد با حکم خداوند به بهانه جنگ با حکومت سوریه!!

از جهاد نکاح گرفته تا صدور سند بهشت با قتل و ترور شیعیان....

این ها همگی باعث شناخته شدن چهره کثیف وهابیت در جهان شد. حالا زمان آن رسیده که کلیه مسلمانان شیعه و سنی، با حفظ اتحاد و انسجام و برادری خود، علیه این لکه ننگ که مثل غده چرکین خود را به دامان پاک اسلام چسبانیده، قیام نمایند و ضمن اعلام برائت از آن برای شناسایی برادری و اخوت واقعی میان مسلمانان شیعه و سنی اقدام عاجل نمایند.

هنر اسلامی الان باید وارد صحنه شود و با زبان رسانه و هنر به جهان بفهماند که وهابی و وهابیت با اسلام رابطه ای ندارد.

و وهابیت از اسلام نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد