خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

یک معامله دلچسب

چند روز پیش ماشینمو فروختم البته بالاتر از اون قیمتی که کارشناس جمعه بازار میگفت. برام تجربه جالبی بود. صافکاری و تمیزی ظاهر برای خریدار خیلی مهمه اینو از مقایسه رفتار مشتری قبل و بعداز صافکاری فهمیدم. با اینکه 350 برام هزینه داشت ولی حدود 1 ت فی ماشین بالاتر رفت!
**********************************************************
نکته جالب تر اینکه من موقع فروختن به مشتری هام تمام اشکالات ریز و جزئی ماشین را لو دادم! و این خودش شده بود عامل ایجاد اعتماد بیشتر
نیت من این بود که معامله شرعی باشه و خدای نکرده به خاطر پنهان کاری عیوب ماشین معامله من دارای اشکال نباشه...
برخی از عیب های ماشین من:
کاپوت جلو و درب عقب تعویش شده
دوروبر ماشین گریسی داره و کمی سرقلم میخواد
پلوس سمت راست موقع دورزدن صدا میده
کولر ماشین نشتی ریزداره
فرمون کمی چالی داره
رادیوش آنتن دهی ضعیف داره
روغن ماشین موقع عوض شدنشه
معاینه فنی نداره
صفحه کلاچش دوسال پیش عوض شده
و...
البته کلا اینها عیبهای بزرگی به شمار نمیومدند ولی مهم اون حس خوبی داشت که موقع معامله به من دست داد. احساس آرامش داشتم چون عیبی را پنهان نمی کردم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد