خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

نماز اول وقت! شاید وقتی دیگر

حتما براتون اتفاق افتاده که موقع اذون، به خاطر رسیدن به یک قرار مهم یا تکمیل یک پروژه کاری و .... مردد میشید که الان نمازمو بخونم 5 دقیقه دیگه برم یا بزارم بعدا میخونم؟
برای من بارها اتفاق افتاده، (راستش همیشه موقع شنیدن اذان این مسئله را دارم)، می دونید چه باید کرد؟
من هردو راه رو تست کردم . انصافا تا حالا نشده به خاطر نماز اول وقت از هیچ برنامه یا کاری عقب بیفتم. 

امروز برای اولین بار یک روایت جالب شنیدم که برای من مثل یک تلنگر بود:
مضمون روایتش اینه که اگه کسی به خاطر انجام کاری، نماز اول وقت را به تاخیر بیاندازه، مطمئن باشه اون کارش ابتر (ناقص و ناتمام) می مونه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد