خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

یک سایت ساز پشرفته به نام مامبو

"در گذشته ای نه چندان دور برای در اختیار داشتن یک وب سایت باید مشقت زیادی را تحمل میکردید، ولی امروزه با در اختیار داشتن برنامه های مدیریت محتوای وب داشتن وب سایت تقریبا به هیچ تخصص ویژه ای نیاز ندارد. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت محتوای وب ؛ مامبو است.
اگر شما علاقمند هستید یک وب سایت داشته باشید ولی از مسایل فنی و پیچیده سر در نمی آورید ، فقط به یک چیز نیازمند هستید: مامبو !
با مامبو بدون دانستن HTML یا XML یا هر چیز دیگر ؛ فقط متن خود را تایپ کنید ، عکس را قرار دهید و روی دکمه ذخیره کلیک کنید! حالا شما یک وب سایت دارید و میتوانید با رابط کاربری تحت وب مامبو آن را مدیریت کنید."

تارگاه مامبولرن پایگاه رسمی نمایندگی مامبو برای زبان فارسی است. مامبولرن وظیفه فارسی سازی ، گسترش ، آموزش و پشتیبانی مامبو را برای زبان فارسی به عهده گرفته است و کاربران را برای استفاده از این نرم افزار محبوب راهنمایی میکند.
شما در بخش های مختلف این پایگاه میتوانید اطلاعات و آموزشهای لازم را دریافت کنید ، سوالات خود را مطرح کنید ، پکیجهای توسعه مناسب و فارسی شده را در اختیار داشته باشید و در صورت لزوم سفارش تولید و یا گسترش سیستمهای مورد نیاز خود را بدهید.
مامبولرن استفاده خوبی از مامبو را برای شما آرزومند است!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد