خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

خورشید طلایی توس

سلام برخورشید همیشه تابان خراسان؛ وب‌نوشته‌های مجتبی مهدیان

به جای آنکه بگوییم

به جای آنکه بگوییم
خسته شدم
بگوییم کمی نیاز به استراحت دارم

به جای آنکه بگوییم
شکست خوردم
بگوییم از این راه نشد دوباره از راه دیگر امتحان می کنم!
یا بگوییم به نتیجه مطلوب نرسیدم حتما راه دیگری برای انجام آن خواهم یافت!
یا بگوییم تجربه جدیدی کسب کردم یک راه دیگر که به نتیجه مطلوب نمی رسید را آموختم!

به جای آنکه بگوییم..
نگوییم............................ بگوییم

من با شما مخالفم........................ با احترام به نظر شما و درک ایده تان، ولی به من حق بدین که با شما موافق نباشم!
بشین............................................ بفرمایید!

حالتو ندارم..................................... میشه یه وقت دیگه باهات حرف بزنم!

حال ندارم....................................... الان شاداب نیستم!

افسرده ام..................................... فعلا احساس خوبی ندارم!

شما خیلی پرخاشگرید................... انگاری زود کنترل خودتو از دست میدی!

دنیا یعنی بدبختی............................آره گاهی گذر روزگار، برام سخت میگذره!

من گناهکارم................................... ادم خطا میکنه و فرصت جبران برام هست

هیچکس من رو درک نمیکنه............. برخی از آدما خوب منو می فهمند!

من هیچوقت شانس نداشتم............. گاهی هم خوش شانس بودم!

من همیشه ترس دارم..................... یه موقع هایی هم خیلی شجاع هستم
نظرات 2 + ارسال نظر
آنارکالی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:07

سلام
گویا آشنا هستید...

ممنون که سر زدید. مطلبتون هم مفید بود

موفق باشید!

سلام
حق دارید به جا نیاورید
چون حیلی وقت بود به وبلاگتون سر نزده بودم
البته شما هم همینطور
در هر حال ممنون
موفق و با نشاط باشید

الهام شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:37 http://ziba3940.blogfa.com

از وبلاگتون خوشم میاد. .. بیشتر سر میزنم

ممنون از اظهار لطفتون
باعث خوشحالی ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد